FAQ & Technische support

Ga naar de inlogpagina en log daar in met je gebruikersnaam (je mailadres) en je wachtwoord.
Bij je aanmelding heb je een bevestigingsmail ontvangen met daarin je inloggegevens.

Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen door naar deze pagina (de inlogpagina) te gaan. Onder het inlogformulier zie je staan ‘Wachtwoord vergeten?’. Druk hier op en voer het mailadres in waarop jouw account is geregistreerd. Je krijgt instructies via de mail. 

Heb je wel inloggegevens, maar lukt het je toch niet om in te loggen? Dan kan het zijn dat de browser waarmee je probeert in te loggen een oude instelling onthoudt. Vaak lost het probleem op als je de ‘cache’ (het geheugen) van je browser leegt/wist. Dit doe je bij Instellingen. Per browser verschilt het, maar zoek even naar ‘cache/cookies/geheugen wissen’.

Het kan ook zijn dat je te vaak een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd of teveel verkeerde inlogpogingen hebt gedaan. Je wordt dan tijdelijk geblokkeerd en krijgt daar een melding van. Dit doe ik ter bescherming van hackers en van jouw persoonlijke gegevens. Helaas moet je even wachten. Een blokkade duurt gemiddeld 1 tot 3 uur. 

Mocht er toch nog iets technisch niet lukken of werken, stuur dan een bericht naar contact@ownyourgoals.nl

Het kan zijn dat je op een pagina komt waarop je de melding krijgt dat je geen toegang hebt of dat je deze pagina niet mag bekijken. Toegang krijg je door de betaling voor de desbetreffende cursus in orde te maken. 

Heb je de betaling wel gedaan? Controleer dan even of je daadwerkelijk goed ingelogd bent. Weet je het niet zeker? Klik dan op ‘Uitloggen’ in de menubalk en log daarna even helemaal opnieuw in.

Soms werkt je apparaat niet helemaal mee. Heb je bijvoorbeeld problemen op je computer, telefoon of tablet? Wissel dan eens van apparaat. Kijk ook of je webbrowser up-to-date is en/of wissels eens van browser. Bijvoorbeeld Chrome in plaats van Firefox of andersom. 

Je laptop, tablet of smartphone
Zorg ervoor dat het apparaat dat je gebruikt is geüpdatet en is voorzien van de nieuwste versies van apps en programma’s. Verouderde versies zijn één van de meest voorkomende problemen. 

Werkboeken
In de trainingen krijg je werkboeken aangeboden. In het werkboek kun je notities typen. Maar let op: je dient het werkboek dan eerst te downloaden en op te slaan. Zoek het document vervolgens op je apparaat en open het van daaruit opnieuw. Nu kun je je notities erin typen en als je ze nu opslaat zullen je notities bewaard blijven.

Het werkboek is altijd een pdf-bestand. Om dit te kunnen openen moet je het programma Adobe Reader op het apparaat hebben waarmee je het wil openen. Heb je dit programma niet, dan kun je het hier gratis downloaden en installeren: https://get.adobe.com/nl/reader