Meest gestelde vragen:
Onbepaalde tijd. In principe zolang mijn bedrijf bestaat. En dat is hopelijk nog wel een poosje. Ga ik toch offline, dan krijg je 3 maanden de tijd om de content op te slaan.
Jazeker! Iedere nieuwe klant krijgt een eigen account waaraan automatisch de juiste training wordt gehangen. Daardoor krijgt hij/zij alleen toegang tot de training die ook daadwerkelijk gekocht is.
Mocht iemand, zonder account, per ongeluk op je website terecht komen, dan is de content ook beschermt. Diegene krijgt dan een melding dat hij/zij geen toegang heeft.
Jazeker! In module 10 laat ik je zien hoe.
Ja, er zit geen max. aan.
Ook dat leer ik je in de trainig en zit bij de mogelijkheden in.
Er zijn geen verborgen kosten. Ik zet alles even op een rijtje:
Webhosting: regel je zelf. Kost vaak 70 euro per jaar. Uiteraard kan ik je hiermee op weg helpen. 9 van de 10 keer kun je een gratis subdomein aanmaken als je al een website hebt met WordPress en kost het je niet eens 70 euro extra.
Licentie Learndash: 130 euro per jaar, maar die krijg je gratis van mij erbij. En daarbij kun je hem ieder jaar met korting via mij verlengen.
Mollie: Ik leg je in de training uit hoe je dit instelt, maar dit heb je nodig om betalingen via bijv. Ideal of bancontact te ontvangen. Een account bij Mollie is gratis. Hier vind je alle betaalmethoden
Plugins: Verder gebruiken we een aantal plugins voor de betaalpagina, de opmaak van pagina’s, de facturatie, koppeling met je mail. Allemaal gratis.
Wil je extra opties? Dan betaal je uiteraard meer, maar dat is dan je eigen keuze. Deze opties behandel ik niet in de training.
Dat is bij deze training wel handig, omdat alles op elkaar aansluit. Daarom krijg je iedere week een mailtje met een overzicht van de modules die die week centraal staan.
De technische support ontvang je in een afgesloten Facebookgroep. Daar post je je vraag met eventueel een video of afbeelding.
De factuur heb je gekregen via de mail van Plug & Pay. Je kunt in je mail op zoek gaan naar een mail afkomstig van Moneybird. Kun je hem echt niet vinden? Stuur dan een mailtje naar contact@ownyourgoals.nl. Dan stuur ik hem opnieuw op.
Op de inlogpagina kun je kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in die je bij mij hebt opgegeven en je ontvangt een mailtje om je wachtwoord te veranderen.